ייעוץ דיגיטלי
ניהול פרויקטים A-Z
מטרת הקמת פרויקט דיגיטלי הינו לייצר נכס ומנוע צמיחה עבור העסק.
ניהול פרויקט דורש מיומנות ביכולת לנהל בו"ז מספר בעלי מקצוע שונים, לעמוד בלוחות הזמנים ובתקציב שנקבע, לייצר את חוויות הלקוח, לייצר מנגנוני מדידה ובקרה כדי לייצר לאורך זמן שיפור מתמיד.
C-impact יכולים להציע לכם ניהול של הפרויקטים הדיגיטליים שלכם, אנו מבטיחים:
- ביצוע יעיל: תהליכי ניהול פרויקטים יעילים מבטיחים אספקה בזמן וחסכוני של יוזמות דיגיטליות.
- הפחתת סיכונים: הגישה הפרואקטיבית שלנו ממזערת את הסיכונים והאתגרים של הפרויקט, ושומרת על יישום מוצלח של הפרויקטים הדיגיטליים שלך.
- חדשנות משופרת: אנו מטפחים סביבה המעודדת חדשנות ויצירתיות, המניעה את הפיתוח של פתרונות דיגיטליים חדישים.
- השפעה ניתנת למדידה: ההתמקדות שלנו בתוצאות מאפשרת לנו לספק פרויקטים דיגיטליים שעושים הבדל מוחשי להצלחת העסק שלך.
השלבים בייעוץ וליווי שלנו בניהול פרויקטים A-Z
1. קביעת מטרות ברורות של הפרויקט, קביעת משאבים, משתתפים, לוחות זמני. אנו משתפים פעולה עם הצוות שלך ומתיישרים עם היעדים העסקיים של המיזם \ הפרויקט.
2. תכנון אסטרטגי: קובעים קונספט הפרויקט: ברמה המוצרית, טכנולוגית שיווקית, מיתוגית, אופן התפעול וכו'
3. יצירת תוכנית עבודה מפורטת: המומחים שלנו מפתחים תוכניות פרויקט מפורטות, מתווים לוחות זמנים, הקצאת משאבים ואבני דרך מרכזיות כדי להנחות את הפרויקט מתחילתו ועד לסיומו.
4. ניהול פרויקטים זריזים: אנו ממנפים מתודולוגיות זריזות כדי להסתגל לצרכי הפרויקט המתפתחים, תוך טיפוח גמישות והיענות לאורך כל מחזור חיי הפרויקט.
5. תיאום צולב תפקודי: אנו מאפשרים שיתוף פעולה חלק בין צוותים ובעלי עניין שונים המעורבים בפרויקט הדיגיטלי, תוך הבטחת יישור וסינרגיה.
6. אבטחת איכות: תהליכי אבטחת האיכות הקפדניים שלנו מבטיחים שהפתרונות הדיגיטליים המיושמים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר וממלאים את יעדי הפרויקט שלך.
7. ליווי צמוד ואבטחה כי הפרויקט עומד בKPI's שקבענו וזאת באמצעות ל: מדידה, בקרה, שיפורים.
תנו לנו להיות השותפים שלכם בניווט המורכבות של ניהול פרויקטים דיגיטליים, להנחות אתכם לקראת מימוש יוזמות דיגיטליות משפיעות וחדשניות.
הקמה והשבחה של אתרי אי קומרס
הקמת אתר אי קומרס – זה למעשה הקמת נכס מניב, לטווח ארוך, וכמו כמו כל נכס נדרשים לא מעט מרכיבים כדי שהכנס הזה יהיה מנוע צמיחה ויצור הכנסות משמעותיות לעסק. אין ספר חוקים, כל תחום, כל מוצר ושירות דורש את החשיבה, התכנון, בחירת ספקים ותוכנית הפעולה המתאימה ביותר ושתוביל להצלחה.
לקום בבוקר ולומר אני רוצה אתר אי קומרס אינו מספק, יש לבחון האם מתאים לעסק, לתחום, האם הארגון ערוך לכך, האם יש את האורך רוח לעבור את המסע.
תהליך הייעוץ להקמת נכס אי קומרס כולל
-
קונספט: מציאת בידול, מדיניות מסחרית שיווקית, קהלי יעד
-
תכנון מוצרי, שיווקי, טכנולוגי שלוקח בחשבון את הטווח הקצר ואת הטווח הארוך לאן רוצים שזה יתפתח, קביעת יעדים וKPI's , סט דוחות
-
ניהול תהליכי האפיון הפונקציונאלי, הטכנולוגי, הממשקי- עיצובי
-
ניהול הפיתוח בשיטת Agile
-
בדיקות, הרצה, השקה שקטה
-
תפעול, תהליכי שיפור
תהליך הייעוץ להשבחת אתר אי קומרס קיים
-
בחינת המטרות, קהלי היעד
-
יצירת Gap analysis בתחומי המוצר, ממשק, מדיניות מסחרית, לוגיסטיקה, תשלום, וכו'
-
יצירת תוכנית עבודה מתועדפת על פי מידת התרומה
-
ליווי, מדידה ושיפור עד לתוצאות
בניית תפיסת חווית לקוח רב ערוצית
הציפייה של הצרכנים היום הינה גבוהה יותר מתמיד, חווית הלקוח מתקיימת בכל ממשק, בכל רכישה, פניה או שירות. הרבה מן התהליכים מצריך שינוי תפיסתי של הארגון, שיפור מסעות הלקוח, אוטומציה והטמעת כלים טכנולוגיים ליצירת אימפט חיובי בקרב הלקוחות
שדרוג חווית הלקוחות שלכם, יצור הד חיובי, יגדיל נאמנות ומכירות ויצמצם משמעותית את עלויות הכרוכות בנקודות המפגש של העסק עם הלקוחות.
תהליך הייעוץ בבניית תפיסת חווית לקוח רב ערוצית
1. מיפוי מסע לקוחות: אנו מנתחים וממפים בקפדנות את נקודות המגע והאינטראקציות השונות שיש ללקוחות עם המותג שלך, מה שמאפשר לנו לקבל הבנה הוליסטית של החוויות שלהם, ובוחנים האם יש פוטנציאל לעוד נקודות ומפגשים כדי להגיע לאופטימיזציה והשאת ערך המותג וערך הלקוח עבור העסק שלך
2. אסטרטגיית Omni-Channel: אנו מפתחים אסטרטגיות חלקות ומשולבות המבטיחות חווית לקוח עקבית ומגובשת בכל הערוצים הדיגיטליים, כולל מדיה חברתית, אתרים, אפליקציות לנייד ועוד.
3. בניית מפת דרכים ליישום: באמצעות תובנות מונעות נתונים, אנו מתאימים את חוויות הלקוח להעדפות, התנהגויות וצרכים אינדיבידואליים, ויוצרים מסע מותאם אישית המהדהד עם כל לקוח.
4. יישום ואופטימיזציה: אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות שלך כדי ליישם את תפיסת חווית הלקוח, תוך אופטימיזציה וחידוד אסטרטגיות המבוססות על משוב בזמן אמת ומדדי ביצועים. במסגרת שלב זה ייתכנו גם בחירת פתרונות טכנולוגיים ודיגיטליים
5. יישום, מדידה וניתוח: הגישה שלנו כוללת מדידה וניתוח חזקים של מדדי חווית לקוח כדי לאמוד יעילות, לזהות אזורים לשיפור ולהניע שיפור מתמיד.
על ידי הפקדת המשימה של בנייה ויישום של קונספט חווית הלקוח שלך, אתה יכול להעלות את המוניטין של המותג שלך, לטפח נאמנות לקוחות, ובסופו של דבר להניע צמיחה עסקית בת קיימא. תנו לצוות C-impact לשתף אתכם ביצירת חוויות לקוח יוצאות דופן המשאירות השפעה מתמשכת בכל נקודות המגע.
אוטומציות של תהליכי עבודה
כמעט כל חברה פוגשת באתגרים של איך מגדילים מכירות, איך מעבירים חלק מתהליכי המכירה למיכוניים ודיגיטליים, איך יוצרים יעילות תפעולית מיטבית, איך משפרים את רמת השירות ויוצרים wow שירותי בקרב הלקוחות- וכל זאת במשאבי כ"א הקיימים שיופנה לעוד צמיחה ומכירות.
שיפור יעילות ופריון: למהפכה הניהולית רבדים רבים, אחד מהם הינו ניצול יכולות הדיגיטל והמובייל לשיפור יעילות העבודה הן ברמה האישית והן ברמה הארגונית ע"י ניצול טכנולוגיות ושיטות עבודה מתקדמות ניתן לייצר יעילות, אפקטיביות גבוהה יותר וצמיחה של העסק.
הגדלת המכירות: גורמים רבים משפיעים על תהליכי המכירה, ויישום כלים דיגיטליים יכול לייצר צמיחה בכל שלבי המכירה, לייעל את התהליכי המכירה ולהביא להגדלת השורה התחתונה של העסק.
שיפור ושדרוג השירות: השירות הינו לב ליבו של כל ארגון, חווית שירות טובה או מעולה היא הפרסום והתהודה הטובה ביותר עבור כל עסק. תשתית שירותית שכוללת תהליכים אנושיים יחד עם תהליכיים דיגיטליים, יצירת מנגנוני בקרה, מדידה וניטור- יכולה לתת לארגון יתרון תחרותי גבוה וצמיחה
תהליך הייעוץ באוטומציות של תהליכי עבודה
-
מיפוי כלל התהליכים ונקודות השירות
-
מיפוי הצרכים ואפשרויות הייעול
-
בחינת חלופות טכנולוגיות
-
תכנון ויישום תהליכיים דיגיטליים\ יישום טכנולוגיות לטובת הגדלת המכירות
-
תכנון ויישום תהליכים דיגיטליים לטובת שיפור ומצוינות בשירות
-
הטמעת כלים למדידה, ניטור ושיפור
איתור פתרונות טכנולוגיים וסטראטאפים
בנוף הדיגיטלי המתפתח במהירות של ימינו, הטכנולוגיה ממלאת תפקיד מרכזי בתחומים רביםף תפעוליים, שירותיים ושיווקיים . עם זאת, עם שלל האפשרויות הזמינות, זה יכול להיות מכריע לזהות את הפתרונות והאסטרטגיות הטכנולוגיות הנכונות עבור העסק שלך.
זה המקום שבו C- impact נכנסים לתמונה. צוות המומחים שלנו לשיווק דיגיטלי מוקדש לעזור לעסקים כמו שלך לנווט בתחום ולמצוא את הפתרונות הטכנולוגיים המושלמים כדי לענות על הצרכים הייחודיים שלך.
אנו מתחילים בביצוע הערכה יסודית של של הצורך, היעדים והאתגרים שלך. זה מאפשר לנו להבין את הדרישות העסקיות שלך ולזהות את הפערים שניתן למלא בטכנולוגיה. בין אם מדובר באופטימיזציה של האתר שלך לחוויית משתמש טובה יותר, הטמעת כלי אוטומציה שיווקית או ניצול הכוח של ניתוח נתונים, יש לנו את המומחיות להדריך אותך לקראת הפתרונות הנכונים.
הצוות שלנו נשאר מעודכן בהתקדמות האחרונה בטכנולוגיה ובמגמות השיווק. אנו ממנפים את הידע והרשת שלנו בתעשייה כדי לזהות כלים ואסטרטגיות מתקדמים שיכולים להעניק לעסק שלך יתרון תחרותי. ממערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) ועד צ'אטבוטים של בינה מלאכותית (AI), אנחנו עוזרים לך לרתום את כוחה של הטכנולוגיה כדי לשפר את מאמצי השיווק שלך.
אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ולכן, דורש גישה מותאמת. היועצים שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי לפתח מפת דרכים מותאמת אישית המתארת את הפתרונות והאסטרטגיות הטכנולוגיות המתאימים ביותר למטרות העסקיות שלך. אנו לוקחים בחשבון גורמים כמו קהל היעד שלך, התקציב והיעדים ארוכי הטווח כדי להבטיח שנמצא את ההתאמה המושלמת.
ב-C-impact אנו מאמינים במתן תמיכה מקיפה לאורך כל התהליך. מהטמעה ועד להדרכה ותמיכה שוטפת, אנחנו שם בכל שלב בדרך להבטיח מעבר חלק ושילוב מוצלח של הפתרונות הטכנולוגיים שנבחרו.
אם אתה מוכן לקחת את המאמצים שלך לגבהים חדשים עם הפתרונות והאסטרטגיות הטכנולוגיות הנכונות, אנחנו כאן כדי לעזור. אנו יכולים לשנות את העסק שלך ולהניע צמיחה בעידן הדיגיטלי. יחד, נוכל למנף טכנולוגיה להצלחה !
מגוון הטכנולוגיות והסטרטראפים יכולים להיות פתרון מעולה לכמה מן האתגרים שעומדים בפני העסק שלכם
תהליך הייעוץ באיתור פתרונות טכנולוגיים וסטראטאפים
-
אפיון הבעיות ו\או הצרכים שיש למצוא להם פתרון
-
מחקר חלופות ופלטפורמות מבחינה ביצועים ומחירים
-
ליווי האפיון וההתאמה הייעודית
-
מעקב אל מול הסטרטאפ
-
יצירת סט דוחות ומעקב
-
עד למימוש מלא