top of page
sales-department-is-having-monthly-summary-meeting-bring-it-department-manager-they-are-ve

ייעוץ שיווקי

social-media-marketing-concept-marketing-with-applications.jpg

יצירה תפיסה שיווקית וחזון שיווקי

בנוף העסקי הדינמי של היום, תפיסה שיווקית מוגדרת היטב וחזון שיווקי ברור חיוניים לשגשוג של עסקים. זה המקום שבו C-impact נכנסים לתמונה. צוות היועצים המנוסים שלנו מוקדש לעזור לעסקים כמו שלך לפתח קונספט שיווקי משכנע וחזון שיווקי עם חשיבה קדימה.

אנו מבינים שתפיסה שיווקית חזקה משמשת כבסיס לכל פעילויות השיווק. זה מקפל את מהות המותג שלך, קהל היעד, הצעת המכירה הייחודית ומסרי המפתח שלך. היועצים שלנו עובדים איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבין את היעדים העסקיים, הערכים והנוף התחרותי שלך. עם הידע הזה, אנו מפתחים קונספט שיווקי מקיף שמתיישר עם זהות המותג שלך ומהדהד עם קהל היעד שלך.

חזון שיווקי, לעומת זאת, קובע את הכיוון למאמצי השיווק שלך ומתווה את המטרות ארוכות הטווח שלך. הוא מספק מפת דרכים למקום שבו אתה רוצה שהמותג שלך יהיה בעתיד ומנחה את האסטרטגיות והיוזמות השיווקיות שלך. היועצים שלנו משתפים איתך פעולה כדי להגדיר חזון שיווקי משכנע המעניק השראה לצוות שלך ויוצר את הבמה לצמיחה והצלחה.

הגישה ש C-impact ליצירת קונספט שיווקי וחזון שיווקי נעוצה בחשיבה אסטרטגית ויצירתיות. אנו עורכים מחקר שוק מעמיק, מנתחים מגמות בתעשייה וממנפים את המומחיות שלנו לפיתוח קונספטים ייחודיים וחדשניים המבדילים את המותג שלך מהמתחרים. אנו מאמינים בפריצת גבולות ובחקירת אפיקים חדשים שיעזרו לך להתבלט בשוק הצפוף.

אנו ב-C-impact מאמינים שתפיסה וחזון שיווקי מוצלחים הולכים יד ביד עם ביצוע יעיל. אנו מספקים תמיכה מתמשכת לאורך תהליך היישום, ומבטיחים שהאסטרטגיות והיוזמות השיווקיות שלך יתאימו עם הרעיון והחזון שלך. הצוות שלנו מחויב לעזור לך להשיג תוצאות מוחשיות והצלחה ניתנת למדידה.

אם אתה מוכן ליצור קונספט שיווקי משכנע וחזון שיווקי בעל חזון עבור העסק שלך, אנחנו כאן כדי לעזור ויכולים לשנות את המותג שלך ולהניע צמיחה משמעותית ולאורך זמן. יחד, בואו נעצב את עתיד מאמצי השיווק שלכם ונפתח הזדמנויות חדשות להצלחה.

בנייה של תפיסה שיווקית דורשת אבחון של העסק, המתחרים ותפיסה של הארגון כשלם על יתרונותיו וחולשותיו, תפיסה שיווקית אמורה לשרת את העסק לאורך זמן ולספק תוצאות בשטח, התפיסה השיווקית חברות עם חזון שיווקי יכולות לייצר תוכנית ארוכת טווה החזון עונה על השאלות, מי העסק, לאן הוא רוצה להגיע, מה כלים והאמצעים להגיע לאותה נקודה עתידית.

תהליך הייעוץ ליצירת תפיסה שיווקית

  • שלב המיפוי והניתוח : שלב שבו נבחן את השוק, המתחרים, נכיר לעומק את קהלי היעד , מגמות בתחום, נייצר מפות תפיסתיות, ומפות התחרות 

  • נזהה הזדמנויות אך גם את האיומים השונים 

  • נציג חלופות אסטרטגיות לפעילות יחד עם ניתוח ותעדוף בין החלופות 

  • פיתוח החלופה הנבחרת לתוכנית עבודה 

  • ליווי למימוש ובקרה על מדדי ההצלחה

business-consulting-meeting-working-brainstorming-new-business-project-finance-investment-
document-marketing-strategy-business-concept.jpg

בניית תוכניות שיווק

פוסט בפייסבוק  אינו תוכנית שיווקית, תוכנית שיווקית לוקחת בחשבון את המטרות העל, ומתרגמת למסרים רלוונטיים וברורים לקהלי היעד השונים וזאת תוך התחשבות במבנה התחרות, הערוצים השונים בבעלות העסק (פלטפורמות דיגיטליות פיזית ואחרות) או פלטפורמות אחרות. הכל צריך לנגן במנגינה ללא זיופים, עם האופרציה, שירות הלקוחות, הלוגיסטיקה, רגולציה וכל מה שקשור. ושורה תחתונה אמור להיות מתורגם לתוצאות קשיחות וטובות, שניתן לנטר ולמדוד כמעט כל רגע, וליצר מנגנוני שיפור מתמיד.

השלבים בתהליך בניית תוכנית שיווק

  • נגדיר יחד את המטרות שרוצים להשיג בתוכנית השיווקית יחד עם יעדים מספריים מדידים 

  • מיפוי המצב: איסוף נתונים שבו נבין את מבנה התחרות, רמות המחירים, היתרונות והחסרונות של העסק אבל גם של המתחרים, ניתוח עומק של הדוחות השיווקיים

  • הכנת תוכנית שיווק כוללת את המסרים שנשתמש, ע"פ מוצר או קטגוריית מוצרים, ע"פ קהלי יעד- תוך שימוש מושכל ויעיל בכלל הערוצים השיווקיים ושימוש בכלים מתקדמים ואוטומטיים 

  • נייצר קראייטיב בהתאם למטרות למוצר, קהלי היעד וכו ונמליץ על המדיות הרלוונטיות 

  • יצירת סט דוחות למעקב ובקרה לשיפור מתמיד

digital-design-businessman-show-growth-graph-earning-with-digital-marketing-strategy (1).j
kraft-paper-office-supplies.jpg

תהליכי מיתוג והטמעה

השלבים בתהליך מיתוג והטמעה

נשאלת השאלה למה זה חשוב לבנות מותג וזהות מותגית:

  • זה גורם לעסק שלך להיות עם זהות והופך אותו לבלתי נשכח מה שיכול להשפיע על החלטות רכישה ולסייע לבנות אמון עם לקוחות.

  • מיתוג יכול לשפר כל פעולה שיווקית ופרסומית ולספק כיוון ברור לכל פיסת תקשורת שיווקית, ומקל על העברת המסרים וקידום מוצרים ביעילות 

  • מותג מבוסס מפגין מקצועיות והבנת שוק שהינה חיונית למשיכת משקיעים ולבניית בסיס לקוחות איתן 

  • מיתוג חיוני להבחנה בין העסק שלך מהמתחרים ויצירת תפיסה חיובית

  • במוחם של לקוחות 

השלבים בתהליך של איתור וניתוח הזדמנויות:
נזהה ביחד את החוזקות, החולשות, הזדמנויות ואיומים, נשתמש במודל starfish, נבין טוב יותר את קהלי היעד, נייצר מפות תפיסתיות ומפות תחרות, כדי למצוא את המיצוב הנכון עבור העסק נבצע ראיונות עומק עם גורמים מרכזיים בארגון,  הקשבה לשיחות במוקד, סקר לקוחות.
 

תוצרים אחרי שלב 1 

  1. הגדרת המותג: הצהרת ייעוד המותג, הקול שלו, הערכים והבידול שלו

  2. 2-3 כיוונים של אסטרטגיה שיווקית

  3. מניפסט לחברה שיהיה בסיס לבריף עבור המשך עבודת המיתוג רשימת הזדמנויות לצמיחה 


​שלב ב': עיצוב תשתית חזותית 

  • שם מותג (אם זה מותג חדש, או מיתוג מחדש), טג ליין \ סיסמא 

  • יצירת לוגו ייחודי, אייקון, חוקת צבעוניות ושפה חזותית

  • חוקת שפה ומסרים tone & style ייעודי למותג  


שלב ג' הטמעת הזהות המותגית 

לאחר שיש לנו את הזהות המותגית הברורה, והזהות החזותית, אנחנו יודעים איפה ממוצבת החברה, מה אנחנו רוצים לשדר, מה הערכים שלנו ובעיקר מה הבידול שלנו נצא לדרך כדי להטמיע את זה בכלל נקודות המגע הקיימות. 

-אולמות התצוגה: באולם יש לתת דגש לחוויה הכוללת של המבקרים, מעבר למיתוג יש מה אנחנו רוצים לשדר, איך נכון למקם את המוצרים השונים, שילוט, השפה התקשורתית של כלל האלמנטים, איך יוצרים סקרנות למוצרים נוספים שאינם היו ב"רשימת הקניות" של הצרכן 

-מיתוג משרדים- כחלק מיצירת שיוך למותג, לערכים וחיבור כל עובד ועובד 

-אתר האינטרנט : היבט חזותי שינוי לוגו צבעוניות 

-עמודי הרשתות החברתיות: לייצר קו עיצובי \ שפה לפוסטים ולקאברים וכן את הקו המנחה לגבי התכנים שמועלים

-ממשקי offline ו online : הטמעת המותג במערכות ERP, חשבונאות, כרטיסי ביקור, חותמת מייל וכו

-שפה תקשרותית אל מול הלקוח: הודעות סמס, IVR, תסריט שיחה וכו' - יש צורך לראות ששפת המותג מוטמעת גם בנגיעות השירות

business-consulting-meeting-working-brainstorming-new-business-project-finance-investment-
be-standout-3d-concept-one-man-glowing-among-other-people-dark-condition.jpg

איתור הבידול העסקי שיווקי

למה בעצם צריך בידול? בידול זה תהליך שיווקי שמטרתו להפוך את העסק שלך למרות שהוא דומה לאחרים…לשונה מהם, לבולט ומשמעותי יותר כלפי הצרכנים והלקוחות ושיגרום לנתח שוק גדול יותר והגברת המכירות 

 

בשוק התחרותי של היום, כל עסק חייב לאמץ ולמצוא את  הצעת מכירה ייחודית שמבדילה אותם מהמתחרים שלהם. זה המקום שבו C-impact אנחנו נכנסים לתמונה. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי לזהות את החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים שלהם. ניתוח זה עוזר לנו לפתח אסטרטגיה מותאמת המדגישה את הצעת הערך הייחודית שלהם.

 

לצוות המומחים שלנו ניסיון של שנים בתעשיות שונות, ואנו משתמשים בידע זה כדי ליצור תוכנית מותאמת אישית שתעזור לעסק שלך להתבלט. אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, ולכן, דורש גישה שונה. הצוות שלנו יעבוד איתך כדי לפתח תוכנית המתאימה לצרכים העסקיים שלך.

 

השירותים שלנו כוללים מחקר שוק, פיתוח מותג, יצירת תוכן, שיווק דיגיטלי ועוד. אנו משתמשים בשילוב של שירותים אלו כדי ליצור תוכנית מקיפה שתעזור לעסק שלך לבדל את עצמו מהמתחרים שלו.

 

אנו מאמינים ששיווק אפקטיבי מתחיל עם היכולת לבדל את העסק והוא המפתח להצלחה בשוק של היום. המטרה שלנו היא לעזור לעסקים להצליח על ידי מתן הכלים הדרושים להם כדי להתבלט. אם אתם מחפשים שותף שיכול לעזור לכם לאתר ולחזק את הבידול השיווקי שלכם, 

 

הבידול יכול להגיע מאספקטים שונים : בידול במוצר, בפיצ'ר או יכולות ייחודיות של המוצר, בשם שלו, באופן אספקת המוצר, בתצורת התמחור שלו או באופן שיווק המוצר, כך שהמוצר שלכם יראה אחרת מהמתחרים. 

הטמעת תהליכי עבודה לשיפור מתמיד

בנוף הדיגיטלי המהיר של היום, חיוני לעסקים להישאר בקדמת העקומה ולשפר ללא הרף את מאמצי השיווק שלהם. זה המקום שבו אנחנו נכנסים לתמונה. צוות היועצים המנוסים ב C-impact מוקדש לעזור לעסקים ליישם תהליכי עבודה שיווקיים מתקדמים שלא רק מייעלים את הפעילות שלהם אלא גם מטפחים שיפור מתמיד.

 

אנו מבינים ששיווק אינו גישה מתאימה לכולם. זו הסיבה שאנו מקדישים את הזמן להעריך את אסטרטגיות השיווק הנוכחיות שלך, לזהות אזורים לשיפור ולפתח תהליכים מותאמים אישית המותאמים לצרכים העסקיים הייחודיים שלך. המטרה שלנו היא להעצים אותך עם הכלים והאסטרטגיות הדרושים כדי להשיג הצלחה ארוכת טווח בנוף השיווק הדיגיטלי המתפתח כל הזמן.

 

הגישה שלנו להטמעת תהליכי עבודה שיווקיים מתקדמים מעוגנת בתובנות מונעות נתונים ושיטות עבודה מומלצות בתעשייה. אנו ממנפים טכנולוגיות מתקדמות וכלי ניתוח כדי לאסוף נתונים ניתנים לפעולה, שבהם אנו משתמשים כדי לייעל את מסעות הפרסום השיווקיים שלך ולהניב תוצאות טובות יותר. על ידי ניטור וניתוח מתמיד של מדדי ביצועים מרכזיים, אנו יכולים לזהות תחומי שיפור ולקבל החלטות מגובות נתונים כדי לשפר באופן מתמיד את מאמצי השיווק שלך.

 

ב- C-impact , אנו מאמינים ששיפור מתמיד הוא מסע, לא יעד. אנו עובדים יד ביד עם הצוות שלך, מספקים תמיכה וליווי שוטפים בזמן שאנו מיישמים ומשכללים את תהליכי העבודה השיווקיים המתקדמים שלך. הגישה המשותפת שלנו מבטיחה שהצוות שלך מצויד בידע ובכישורים הדרושים כדי לקיים צמיחה והצלחה לטווח ארוך.

 

אם אתה מוכן לקחת את מאמצי השיווק שלך לשלב הבא ולהשיג שיפור מתמיד, אנחנו כאן כדי לעזור. שירותי הייעוץ שלנו יכולים לשנות את העסק שלך. יחד, בואו נגלה את מלוא הפוטנציאל השיווקי שלכם ונניע צמיחה בת קיימא בעידן הדיגיטלי.

business-people-are-brainstorming.jpg
bottom of page